Kundeservice Privat - Hjælp og support af vores kundeservice | Eniig

Reklamation af købt udstyr

Virker dit købte udstyr ikke korrekt, kan du udfylde nedenstående formular og returnere udstyret til Eniig for fejlfinding/reparation.

Før du udfylder formularen og returner udstyret, skal du sikre dig, at du har fulgt de tilhørende guides og vejledninger for produktet samt evt. råd og vejledning fra support. Endvidere skal udstyret være omfattet af garantiperioden. Vær venligst opmærksom på, at der opkræves et undersøgelsesgebyr på kr. 299,- såfremt det indsendte produkt ikke fejler noget.

Udfyld venligst nedenstående formular så grundigt som muligt. Når formularen er helt udfyldt, trykker du på send-knappen. Herefter vil du modtage en kvittering via mail, som du skal printe ud og vedlægge ved udstyret, når dette sendes ind til Eniig. Kvitteringen indeholder en kopi af de indtastede oplysninger samt oplysninger om forsendelse m.v. så læs den grundig.

Top